Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Η ΑΜΥ έπασχε από την ασθένεια..."Blake Fielder-Civil"!

Όταν μπαίνεις στο τζαζ κλαμπ του Sam Shakers όλα θυμίζουν την πρόσφατα αδικοχαμένη Amy Winehouse. Ο 72χρονος ιδιοκτήτης του κλαμπ «Jazz After Dark» αποκάλυψε στην εφημερίδα Sun την ιδιαίτερη σχέση που είχε με την τραγουδίστρια.

Παρόλο που η Amy έφυγε από τη ζωή ο Sam έχει κρατήσει ζωντανή την ανάμνησή της με τα πορτρέτα που έχει ζωγραφίσει και στολίζουν τους τοίχους του κλαμπ.

«Το κλαμπ ήταν το αγαπημένο στέκι της Amy. Από εδώ ξεκίνησε να τραγουδάει. Ηταν το πιο ταλαντούχο πλάσμα που έχω γνωρίσει. Μου άρεσε να κάθεται και να την ζωγραφίζω. Μάλιστα μετά το θάνατό της κλέφτες μπήκαν στο μαγαζί και έκλεψαν πολλά από τα πορτρέτα. Τώρα μου έχουν απομείνει μόνο 4 από αυτά τα πολύτιμα πορτρέτα.»

Ο Sam στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε επίσης και για την καταστροφική σχέση της Amy με τον πρώην σύζυγό της Blake Fielder-Civil.

«Όταν ερχόταν η Amy στο κλαμπ οι θαμώνες την χλεύαζαν και με ρωτούσαν γιατί είχα κρεμασμένο στους τοίχους ένα πρεζόνι. Κανένας δεν την συμπαθούσε. Η γλυκιά μου Amy έπασχε από μια ανίατη και θανατηφόρα ασθένεια που λεγόταν ‘Blake’. Αυτός ο άνθρωπος τον οποίο σιχαίνομαι ήταν η καταστροφή της. Την μύησε στον κόσμο των ναρκωτικών. Αυτός είναι υπεύθυνος για τον θάνατό της» και συνέχισε:

«Όταν έμαθα πως η Amy πέθανε ήμουν στην Ισπανία. Όταν το άκουσα δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου. Είχα παραλύσει. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω στο ατελιέ μου να τελειώσω κάποια πορτρέτα της που είχα αφήσει στη μέση. Αλλά ήμουν ανήμπορος και συντετριμμένος. Δεν ήθελα να το πιστέψω. Ετρεξα να βρω cd της Amy στην Ισπανία αλλά είχαν όλα πουληθεί στο άκουσμα της είδησης του θανάτου της. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: ‘πως θα μπορούσα να ζωγραφίζω χωρίς να ακούω την υπέροχη φωνή της’», είπε ο Sam που αποκάλυψε ότι η τραγουδίστρια τον αποκαλούσε δεύτερο πατέρα.

Ο Sam είπε επίσης ότι πολλές φορές είχε παρακαλέσει την Amy να σταματήσει τα ναρκωτικά. «Κάποιες φορές τα σταματούσε. Όταν όμως σκεφτόταν αυτόν τα ξανάρχιζε. Ηταν μάταιο. Δεν μπορούσε να ξεκολλήσει με τίποτα από την επήρειά του».

ΠΗΓΉ: PROTOTHEMA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια: