Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΣΥΝΑΥΛΙΑ - Αφιέρωμα στον Άκη Πάνου, 9/5 στο Θέατρο Μπάντμιντον!


«Θα κλείσω τα μάτια» έγραφε ο Aκης Πάνου και τραγούδαγε μαζί του όλη η Ελλάδα. Κι όταν εκείνος έκλεισε τα μάτια για πάντα τον αποχαιρέτησαν με ένα τραγούδι.

Γιατί «Η ζωή του όλη»... ήταν ένα τραγούδι. Πολλά τραγούδια για την ακρίβεια, αφού ο Aκης Πάνου υπήρξε ένας από τους κορυφαίους δημιουργούς του λαϊκού μας ρεπερτορίου.

Φέτος συμπληρώνονται ένδεκα χρόνια από τότε που o ασυμβίβαστος καλλιτέχνης έκλεισε τα μάτια για πάντα. Με αφορμή αυτήν την επέτειο διοργανώνεται στις 9 Μαΐου, στο θέατρο «Μπάντμιντον», μια μεγάλη - συναυλία αφιέρωμα με τίτλο «ΑΔΙΟΡΘΩΑΝΑΡΧΙ!» στον αξέχαστο συνθέτη, στιχουργό, μουσικό, οργανοποιό, στον άνθρωπο Aκη Πάνου που αντιστάθηκε σε κάθε είδους «Σειρήνες» και υπερασπίστηκε το δικαίωμά του να είναι αληθινός καλλιτέχνης: «Είμαι αναρχικός με την πραγματική έννοια του όρου και όχι του βιτρινοθραύστη.

Εχω το δικό μου κόμμα, του οποίου είμαι ιδρυτής, αρχηγός και μόνος οπαδός. Προσπαθώ να βάλλω εναντίον αυτού του συστήματος με το μόνο μέσον που διαθέτω: τη συνεχώς διαμορφούμενη λογική μου», δήλωνε ο ίδιος.

Επτά ερμηνευτές, προερχόμενοι από διαφορετικούς μουσικούς χώρους, ο Γεράσιμος Ανδρεάτος, η Λιζέτα Καλημέρη, ο Λάμπρος Καρελάς, ο Βαγγέλης Κορακάκης, η Γιώτα Νέγκα, ο Γιάννης Ντουνιά και ο Μπάμπης Στόκας θα αποδώσουν μεγάλα τραγούδια του Ακη Πάνου που έχουν γράψει ιστορία: «Η ζωή μου όλη», «Η πιο μεγάλη ώρα», «Θα κλείσω τα μάτια», « Ο τρελός», «Και τι δεν κάνω», «Το θολωμένο μου μυαλό», «Δεν θέλω τη συμπόνια κανενός», «Του κόσμου το περίγελο», «Ρολόι Κομπολόι», «Ασφαλώς και δεν πρέπει»...

Τα τραγούδια του Ακη Πάνου την έχουν κερδίσει τη μάχη με τον χρόνο. Και αυτό που και ο ίδιος θα επιθυμούσε είναι να συνεχίσουμε όλοι να τα τραγουδάμε.

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ «ΑΔΙΟΡΘΩΑΝΑΡΧΙ!»
Συναυλία - αφιέρωμα στον Ακη Πάνου. Δευ­τέρα 9/5, 9.00 μ.μ., στο «Μπάντμιντον».

δείτε στο παρακάτω λινκ και την βιογραφία του Άκη Πάνου:

http://www.sansimera.gr/biographies/357

Δεν υπάρχουν σχόλια: